torsdag 21. oktober 2010

Herr Vinter

Jeg som byttet vinterdekk og alt, også klarer Herr Vinter å komme på besøk den dagen jeg er hjemme fra jobb fordi jeg er syk..

Dette bildet tok jeg fra vinduet mitt for to år siden. Synes nesten bildet er litt magisk der man kan ane flere hus, langt inni snøtåka. Jeg er og blir et sommermenneske, men hadde vært slik vær i dag, hadde jeg nok vært litt skuffet over at jeg må holde meg innendørs. Men her det grått og våt snø over alt. Skikkelig guffent! Så jeg liker bedre tanken på å være inne under et varmt pledd, enn å bruke vinterdekkene og treffe på en bil med sommerdekk som seiler sidelengs nedover en bakke, slik resten av bergenserne gjør i dag.

Dagens program: sofa, pute, pledd, film, film og film og forhåpentligvis mange timer på puta.

2 kommentarer:

  1. God bedring!! Hils Kong vinter og si at han er velkommen ned til meg!

    SvarSlett
  2. Hei!
    så fint bilde :) Håpe du er i bedre form i dag!

    Ikke vært hos deg før, men du har jo en kjempekoselig blogg!!! Mange fine bilder du viser, og ikke minst lager du mye fint :)

    Mye inspirasjon å hente her, så hit kommer jeg tilbake ;)

    Klem Anette :)

    SvarSlett