søndag 17. oktober 2010

10-retters gourmetmiddag

Kvelden i går var helt fantastisk! (Jeg irriterer meg fortsatt grenseløst over at jeg klarte å glemme kameraet mitt!) To venninner av meg inviterte som sagt til 10-retters middag. Da vi kom, ble vi møtt av levende lys og stemningsfull musikk. Vi fikk også hver vår rose. Alle jentene måtte ha roser i håret og gutta i knapphullet. Gutta kom nemlig i smoking og kjole og hvitt. Ikke rusk! (også så kjekke gutta blir i et slikt antrekk..hehe..) 
               Foto: Skikkogbruk.no
Da vi kom inn i stua, hadde de dekket på et fantastisk bord! Sølv, krystall og roser er noen av stikkordene her. Men da jeg så at det bare var dekket på til syv personer begynte jeg å stusse litt..skulle de ikke spise med oss?? Men nei, jentene hadde bestemt seg for at det å lage mat i mange dager bare var gøy, og dersom det skulle bli ordentlig gjennomført (det er aldri noe halvveis der i gården), så var det kjekkest om de kunne servere oss. Jeg sier det bare: Dette er noen fantastiske jenter!!

(Mangler en forrett, men jeg klarer ikke å huske hvilken..)
 
Maten var utrolig smakfull og delikat. Rett og slett perfekt for øye og munn! :)
Jeg føler meg beæret som har slike venninner!
Jenter, dere er fantastiske! Tusen takk for en ubeskrivelig kveld!

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen! Jeg falt helt for den søte tallerkenhyllen din. Så søte kopper du har hengt på den, virkelig fint.

    SvarSlett
  2. Ti retter hørtes fryktelig mye ut, men regner med at porsjonene var små ? Blir mett bare av tanken jeg, hihi... Men menyen så jo helt fantastisk ut da ! ♥ Dette hørtes ut som en perfekt kveld, koselig å ha slike venninner. :)Og kjekke gutter som serverer, hehe... ♥

    Jeg har tenkt på deg, men tiden går og jeg er fæl til å glemme. Mye på timeplanen for tiden. Så bra at du likte blonden og knappene, koselig ! :)

    Ønsker deg en god ogfin ukestart. ♥

    Stor nattaklem fra Anette

    SvarSlett
  3. Wow, så utrolig flott gjort - det høres jo helt fantastisk ut, for noen venninner! Menyen så innmari god ut! Og ja, menn i smoking eller kjole og hvitt blir alltid ekstra kjekke ;)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Takk for koselige kommentarer!
    Ja, jeg er veldig glad jeg har slike gode venninner! :)
    klem

    SvarSlett