tirsdag 7. september 2010

Vinnerne av give awayen

Hurra! Da har jeg rundet 1500 unike besøk. Det gikk veldig mye fortere enn jeg hadde trodd! Plutselig så var jeg over liksom :) 
Så takk for mange koselige tilbakemeldinger - både som kommentarer og i real life. Men nå skal jeg gå over til det dere sikkert er veldig spente på..hvem har vunnet? 

Vinneren av 1.premien ble Mariahs. Hun er ei god venninne som jeg setter veldig stor pris på. Er du interessert i søm og andre sysaker, er det bare til å ta en titt innom henne.
2.premien går til Martilie. Hun har en nydelig blogg som jeg nettopp har kommet over, da hun sa hei hos meg, og jeg skal definitivt tilbake :) 

Så nå jenter, må dere sende adressen deres på mail, så kommer det noe i posten :) 



2 kommentarer:

  1. Dette va bare heilt fantastisk Åshild:)
    Så kjekt at eg vant.. Glede mg for å se koss d blir.. Gla i dg..Klem i fleng

    SvarSlett
  2. WOW!!! Såååå koselig!
    Nå ble jeg jammen kjempeglad her på tampen av kvelden (natta kanskje... :)

    Tusen tusen takk!

    Sender deg mail med adresse.

    Klem fra Tove

    SvarSlett