søndag 5. september 2010

Søndagsaktiviteter

Disse har jeg vist før, men ikke så mange på en gang. Dette er nemlig noe av dagens aktivitet. Ja, jeg har ikke sydd alle i dag altså. Men ting tar tid, og jeg er...kremt..ikke akkurat effektiv. Jeg synes det er viktig å kose meg med syingen, og da gjør jeg litt om gangen, slik at jeg ikke går lei.




Så nå håper jeg de nye eierne av smykkeposene blir fornøyde :) 

Her skinner sola og himmelen er blå. Det rapporteres fra vinterhagen at frøkna er i godt humør og nyter sola med melon og en god bok. 




Pst. Det er bare 29 besøk før jeg trekker give awayen min. Har du ikke skrevet kommentar enda? Sleng deg på da vel :)

2 kommentarer:

  1. Åhh så superskjønne smykkeposer!
    Rene sukkertøyene :)

    Ønsker deg en flott nye uke!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. HURRA! Akkurat nå er jeg besøkende nr. 1500 og gjest nr. 19 i dag.
    Gratulerer med 1500 frieblonde-besøk.

    Smykkeposene er nydelige.

    Hilsen Fama

    SvarSlett