torsdag 9. september 2010

Hverdagsliv

Her går ting i ett for tiden. Og jeg har liten tid til sying og andre interiørsaker. Jeg har også mistet "syrommet" mitt på ubestemt tid. Jeg har nemlig fått meg hyggelig besøk av en kompis som trengte tak over hodet. Så da går det heller i sosiale aktiviteter. Akkurat nå er jeg hjemme alene og koser meg med en kopp te og siste utgave av boligpluss, som jeg endelig har fått tid til å lese. hurra! :) 

 I morgen er det helg og loppis! Hurra (igjen..tihi..)

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Nå får jeg og lyst til å lese interiørblader og drikke te :)

    SvarSlett
  2. God helg! Høres ut som en koselig plan :)
    Nyt besøk og sosiale aktiviteter -sømmen venter den ;)

    God helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. God helg til deg og lykke til på loppis:)'
    Blir ikke loppis på meg før neste helg..
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Herlig helg da, med loppis og blader:)
    Kjempekoselig blogg du har, har ikke vært innom her før... men har nå sittet og skrollet meg litt bakover og har fått en viss peiling på hvem du er, tjihi:)

    Og du lager jo så masse fint, flink er du:)

    Takk for titten, jeg kommer snart igjen!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei jenter.
    Takk for koselige hilsener! Det setter jeg stor pris på! :)
    Ønsker dere en strålende helg!
    klem

    SvarSlett