tirsdag 28. september 2010

Dekkskjuler og et gammelt vindu

Hver høst og vår flytter jeg dekkene mine ut fra vinterhagen, bytter dekk og flytter de andre inn. Jeg kan ikke fordra synet av bildekkene! I sommer bygde far et stativ som jeg skulle ha over vaskemaskinen, slik at fryseren slapp å riste og skrangle hver gang sentrifugen slo til. Men lang historie kort: av ulike årsaker passet det ikke likevel, og da fant jeg ut at den kunne bli perfekt som dekkskjuler.
Og med et forheng, er det ingen som kan se de stygge dekkene mine..hurra! :) 
I sommer fikk jeg et (litt) gammelt vindu fra min tante. Dette står oppå dekkskjuleren sammen med hatteesken. Her har jeg valgt å henge opp gamle familiebilder sammen med et pent lommeur. 




Foreløpig får det stå slik, så kommer det kanskje litt mer stæsj etter hvert :)

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Smart måte å skjule dekkene på ;)
    Vinduet med familiebildene og hatteesken foran var bare utrolig nydelig - koselig å vise frem de gamle bildene skikkelig!
    Ha en fin dag,
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  2. Så fin vindusramme du har funnet! Mye man kan gjøre ut av en sånn og ditt vindu ble koselig med fotografier inni. Jeg kjøpte et gammelt jernvindu i Danmark i sommer og skal snart ta det i bruk. hadde tenkt å male det litt først. Sort eller hvitt..Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett