lørdag 28. august 2010

Give Away

Da er det jammen ikke lenge til jeg runder 1500 unike besøk. I den forbindelse vil jeg ha en give away. 

Jeg ønsker ha et personlig preg over gavene, derfor blir det noe fra mitt kreative hjørne. Må bare lage det først, så dere får vente i spenning ;) 

Et lodd for kommentar, og et lodd dersom du linker til meg med dette bildet. Har du ikke blogg? Ingen problem! Bare send meg en mail med navn og adresse, så er du med i trekningen :) 

Og trekningen blir når jeg runder 1500 besøk :)

God helg!

19 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig å lese bloggen din Åshild! Tante følger med. Har til og med bestilt ting fra "butikken". Håper den siste bestillingen snart ligger i postkassa mi.

    SvarSlett
  2. Koselig! Den siste bestillingen din er klar og postes i morgen. Og du er herved med i trekningen :)

    SvarSlett
  3. Jee, jeg vil også ha et lodd! :D

    SvarSlett
  4. Hurra, jeg er med:)

    Sier ifra hvis jeg får lagt ut en link og tar enda ett lodd;)

    SvarSlett
  5. Jeg vil også gjerne med i trekningen :) Så- tata, jeg er med!
    Bra intitiativ Åshild :D

    SvarSlett
  6. Flotte giveaways ... jeg liker spesielt det som er unikt og hjemmelaget. Så stå på jente. Så får du flere besøkere og telleren ruller fort avgårde.

    Klem Marit

    SvarSlett
  7. Heisann :) Så flotte premier du har laget! Du er flink! :) Vil selvfølgelig være med, har lagt ut link så tar 2 lodd :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Jeg la inn en melding igår,mn den har ikke kommet med.. Jeg har kjempe lyst å være med i den konkurransen din.. Du er kjempe flink og jeg har lyst å vinne den koselige puta di:)
    Jeg har da 2 lodd om jeg har regnet rett:) Krysser fingrene for at den havner i vår grå sofa:) Klem i fleng

    SvarSlett
  9. Hei Åshild!
    Visste ikke at du var en kløpper til å sy! Flott blogg du har også forresten:-) Jeg henger meg også på her og vil gjerne ha et "lodd"!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  10. Jeg liker og å lese bloggen din.Et lodd til meg.
    LB

    SvarSlett
  11. Jeg datt innom bloggen din via via, og jeg koste meg masse her allerede første gangen.

    Du har en kreativ og inspirerende blogg, som fungerer som ett deilig frikvarter for meg :-)

    Konkurranser er jeg alltid med på :-) Jeg tar 2 lodd.

    Maias Lille Verden

    SvarSlett
  12. Jeg og vil ha lodd! Har ikke blogg, men du kjenner vel meg....??

    Prikkelina

    SvarSlett
  13. Oj, flotte ting, du e dyktige! Kunne godt tenkt mej både de eine å de andre, so e gjerne me i trekninga. :)

    SvarSlett
  14. Jeg er med!

    1 lodd takk! klemmer

    SvarSlett
  15. kan eg være med i trekninga?
    helsing Sigrid som har ei stk nydelig pute i senga

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg ramla tilfeldigvis over bloggen din for første gang i dag. Men det blir ikke den siste. Har blitt følger. Mye kreativt og inspirerende her. Pålimte CO-hjul under fletta-kurver er genialt!

    Du lodder ut 2 fine premier og jeg blir gjerne med i konkurransen.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  17. hello! jeg trenger faktisk puter!! :) men bloggen min blir ikke brukt i grunnen, så det blir nok bare et lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Jeg deltar gjerne og tar to lodd! Trodde jeg hadde meldt meg på, men det må ha glippet :)
    Skjønne gevinster!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. Kjempe koselig blogg Åshild. Du er jammen produktiv!!!!

    Lodd ,ja takk

    BKE

    SvarSlett