torsdag 26. august 2010

Dør, dør, lukk deg opp

Og for å åpne en dør, trenger man nøkkel og et fint nøkkelknippe :) 

Da  har jeg endelig fått tid til å sitte litt foran symaskinen. Burde gjøre det litt oftere siden jeg har en del bestillinger inne. Men når tiden og energien ikke strekker til på samme måte som når en har ferie, får en ta litt om gangen. Her er det flere varianter av nøkkelknippene. Stoffene er etter ønske fra en av mine kjære kollegaer. Håper de faller i smak :)


Jobben er i gang, og hverdagen fylles opp av aktiviteter. Så da blir det ikke alltid like mye tid til å være kreativ eller blogge. Men jeg er her, så det er bare til å titte innom. Plutselig har jeg hatt tid til å være kreativ både en og to dager på rad :)

6 kommentarer:

  1. Superskjønn blogg -og masse herlig inspirasjon!

    Lagt meg som følger -og gleder meg til nye innlegg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Herlige:) Har du sånn Epla butikk eller?

    Ser du er lærer:)Skal jeg også bli:)Gleder meg til jeg er ferdig:)Drømmeyrke!!! Hvilke fah har du og hvilke alderstrinn..Fortell litt a:)

    Klem til deg min venn og god helg:) ♥

    SvarSlett
  3. Så flink du er da....huff ja det er noe jeg tenkte jeg skulle begi meg ut på til høsten...sy
    ha en fin dag i Bergen
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Så koselig og inspirerende blogg du hadde :-) Her var det ordentlig koselig å være!

    Flink du er med håndarbeid, blir så misunnelig på fingernemme mennsker, jeg er ikke i nærheten en gang....

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så mange koselige kommentarer! Dere er skjønne! :)

    Lotta: Jeg har ingen epla-butikk, men dersom du ønsker noe, kan du bare sende gi meg en lyd:)
    Skal se om jeg klarer å putte inn litt mer om meg selv etter hvert :)

    SvarSlett