lørdag 3. juli 2010

Frihet, i en ganske stor eske..!

Da jeg flyttet inn i leiligheten min, var det ikke muligheter for å få oppvaskmaskin..Rørene, som var lagt på en tid der man ikke hadde slike lekre fasiliteter, tok så stor plass under benken, at det rett og slett ikke var plass, uansett hvor mye jeg prøvde. Det var som å flytte tilbake til steinalderen og studenttiden. Ikke at jeg er så veldig kravstor, men når en er vant med å ha den geniale oppfinnelsen, så ble det en tøff overgang. 
Så da jeg skulle bytte ulike rør i forbindelse med badet, var det ikke vanskelig å gi komandoen: "legg om kjøkkenrørene".  

I dag kjørte jeg og far ut for å handle. Vi kastet ut et skap og vips, så fikk jeg plass. Og av alle de tingene og prosjektene vi har jobbet med i de siste dagene, ferdige og uferdige, er nok dette den største gleden! Tenk å kunne smette alle de skitne fatene inn i maskinen, og vips, så er det fremdeles ryddig. Jeg sier bare ett ord: Freedom!!



Nå skal jeg ha en rolig og avslappende lørdagskveld sammen med mine foreldre (les: ligge slakt på sofaen etter dagens jobbeøkt..tihi..). 
Håper du får en fin kveld! :)

1 kommentar:

  1. Kjekt at du ville være med på give awayen min:):)
    Tenkte meg det at du bodde i her...grunnet utsagnet ditt om regn-byen:)
    Ha en strålende søndag i oppholdet:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett