fredag 9. juli 2010

Flekkerøy ♥

Etter en veldig lang jobbeuke i leiligheten, kan jeg med god samvittighet ta ordentlig sommerferie. Uansett hvor mye eller lite jeg har å gjøre på sommeren, prøver jeg alltid å få til to uker på det blide sørland. Vi har nemlig et vakkert familiested på Flekkerøy ♥.
Hytta er uten all slags teknologiske duppeditter. Poenget er å slappe av, være med familien, lese, bade, dra på holmetur, fiske, kaffe på marka, båtliv, spise rægår osv. Jeg elsker det!


På øya er det også en nydelig tursti som jeg bruker nesten daglig, enten jeg skal ta en løpetur eller ta litt bilder. Disse bildene er tatt på vei ut mot Okslehavn.
Da er det vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg elsker dette stedet?
Nå skal jeg nyte mine to uker her i sørlandsidyllen! 
Ønsker deg en fortsatt fin sommer :)

4 kommentarer:

  1. Hei:)

    Kan svært godt forstå at du koser deg her!:)
    Jeg hadde vurdert å ikke dra tilbake hadde det hvert meg:)
    Ikke noe som er bedre enn deilig sjø-luft og frisk natur:)
    Kos deg masse masse!!

    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Du har vunnet min Give away:)
    Send meg adressen din så skal jeg sende premien til deg:):)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  3. Kjære, deg!! Ser veldig deilig ut!! Nyt ferien stort!! DU fortjener det:)

    SvarSlett