tirsdag 29. juni 2010

Vinterhage

I går tror jeg at jeg brukte alle musklene jeg har (og ikke visste at jeg hadde)! Og det kjennes i dag..hehe.. Du skjønner, jeg skal få fliser i vinterhagen min, og de måtte handles inn før mine foreldre kommer fra siddisbyen. Så den som måtte kjøre frem og tilbake til flisebutikken ørten ganger for å få med seg alle flisene, det var meg! Og den som måtte gå enda flere ganger frem og tilbake fra bilen med de samme flisene, jepp, meg igjen! I følge flisebutikkmannen har jeg nå (skal bare hente siste rest med tilbehør i dag) båret 800kg med fliser!! Hvem hadde vel trodd at den lille bunken her skulle være så tung?!? 

Jeg gleder meg til vi blir ferdige! Det blir rett og slett herlig å få fliser på gulvet. Også blir det så mye lettere å gjøre rent, noe som er ganske viktig for en husmor..hihi..Vi skal også bygge et skap slik at jeg får gjemt de stygge bildekkene og får enda mer lagringsplass. Hurra! :)

Liljene mine har sprunget ut. Er det ikke lekkert vel? :)

Nå tror jeg at jeg må komme meg ut til flisebutikken mens jeg fortsatt har krefter til å reise meg, så får jeg heller synke ned i en stol med en god bok når jeg kommer hjem, eller med symaskinen, eller skal jeg bake?..hmm..kremt..så får jeg heller nyte feriedagen min etterpå :) 

Ønsker deg en fin dag! :)

 



Ps. Noen som vet om hvor jeg kan få tak i et gammelt vindu? Jeg er på jakt etter et vindu med sprosser, 6 eller 4 ruter (har annonse på finn) Så dersom noen vet om noen, eller har noen tips, blir jeg glad! :) 

2 kommentarer:

  1. Heia! Det ser ut som om du har/vil få det veldig fint! Tror tante snart må komme på besøk. Synd det er så langt....
    Ønsker deg en flott sommer og lykke til med jobbsøking. Klem ilb

    SvarSlett
  2. Hei!
    Eg tror og at eg vil få d veldig fint! :) Tante må bare komme på besøk, d hadde våre veldig koselig! Mor foreslo akkurat at hu og kunne komme samtidig. Så blir d bergenstreff..kom, kom! :)
    Og jobben fiksa seg i dag. Hurra!

    SvarSlett