mandag 7. juni 2010

Tusen takk til Villa Klaraberg

For en liten stund siden, hadde koselige Jorunn fra Villa Klaraberg en give away. Ikke nok med at hun hadde kjekke premier, men hun hadde også en koselig "trøstepremie", som jeg var så heldig å vinne. I dag fant jeg en søt pakke i posten. 
To søte strykemerker. Disse skal jeg definitivt bruke på et av syprosjektene mine.

I tillegg fikk jeg et nydelig kort, som jeg skal gi bort til en som fortjener det. 
Tusen hjertelig takk Jorunn :) 

Og en annen ting..har jeg noen gang sagt at jeg liker å male?? Jeg trekker det tilbake. Sprayboksprosjektet mitt fungerte heller dårlig. Så etter et par formiddager/ettermiddager med en liten pensel og to stk kurvstoler, har jeg funnet ut at jeg ikke liker maling, jeg liker resultatet! :) (Får se hvor lang tid det går til jeg har glemt den tanken..hehe..) Nå står i hvert fall den siste stolen til tørk. Så håper jeg bare at jeg slipper å ta et strøk til :) 

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du likte trøstepremien og tusen takk for din pene ord..satte stor pris på de! Ha en flott torsdag, klem fra Jorunn.

    SvarSlett
  2. Jeg ble veldig fornøyd! :) Tusen takk!
    klem

    SvarSlett