torsdag 3. juni 2010

Systua mi

Da er det på tide å vise frem systua mi. Eller..deler av vinterhagen er vel mer riktig betegnelse. Men jeg liker tanken på å ha en systue, så da velger jeg det :) Det er så deilig å slippe å rydde bort symaskinen hver eneste gang jeg har brukt den! 

(Ja, jeg har ikke ryddet før fotograferingen..ble litt mer sånn "in action style")

Naboen til mine foreldre har en stor busk med trollhassel. Og en slik kvist har stått lenge på ønskelista mi. For en stund siden, spurte min mor om jeg eventuelt kunne få en grein neste gang de skulle klippe den litt. Naboen sa som sant var, at det hadde de ikke tenkt å gjøre med det første, men at han hadde noen greiner i garasjen som var fryktelig i veien. Og naboen hadde faktisk (!) vurdert å kvitte seg med dem. Og tamtam..de ble mine! :) Så nå har jeg en grein i normal størrelse og to gigantiske! Foreløpig har jeg bare tatt en av dem i bruk, de andre ligger liksom litt i et hjørne, og jeg vet ikke egentlig hva jeg skal gjøre med dem. Så dersom du har noen gode forslag, er det bare til å gi lyd :) 

Her ser dere litt av organiseringen på skrivebordet. Så nå har alle sytrådene mine fått egne bokser. Veldig greit å vite hvilke tråder en faktisk har, og hvilke farger en bør skaffe seg. Jeg har nemlig en tendens til å ha litt for mange trådsneller i samme farge..hehe..I tillegg har alle de kjekke knappene mine har fått seg et glass.

I disse streiketider har jeg også litt mer fritid enn vanlig. Jeg står selvfølgelig streikevakt, går på streikekafeer og stiller opp. Men likevel har jeg fått litt ekstra tid til å gjøre andre ting. Så i går fikk jeg tid til å stikke innom både "gutte- og jentebutikker". Dette lekre pleddet (les: sengeteppet), fant jeg på princess. Veldig fornøyd! Så i går satt jeg ute i vinterhagen med et deilig vatteppe, en kopp med te, musikk og en god dose symaskin. Herlig! :)

Ønsker deg en nydelig kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig!! Gleder meg til å kommer på besøk!

    SvarSlett
  2. Thank you! Velkommen skal du være :)

    SvarSlett