torsdag 10. juni 2010

Sommerfølelse

Summertime, and the living is easy...! I går hadde jeg en nydelig dag i sola. Det er så fantastisk å ligge på et teppe med en god bok og kjenne at sola varmer. Da er det sommer! :) Jeg hadde et stort ønske om at sola skulle skinne i dag også, men nei..heldigvis har vi enda god temperatur. Så jeg viser bilder fra i går, i håp om at sola snart er tilbake :) 

I går var jeg også innom Fretex. Jeg har lenge vært på leting etter noen skjønne kaffekopper. Jeg har noen enda penere, som kommer oppover i slutten av måneden, men jeg valgte å slå til på disse også, da de bare kostet 5kr stk. :)

Som dere ser, så er denne frøkna veldig glad i roser. Jeg synes den blomsten er såå nydelig! Bare synd at jeg ikke klarer å holde dem. Uansett hvor jeg kjøper den vakre blomsten og selv om jeg bruker alle tips med snitting, vanntemperatur ol, så begynner de å nikke etter et par dager. Da bruker jeg å klippe av toppene og legge dem i en bolle med vann. Da holder de litt lenger, men ikke lenge nok. Så hvis du har grønne fingre og noen meget gode tips til hva jeg kan gjøre for at blomstene skal holde seg, er det bare til å skrike ut! :)

1 kommentar:

  1. mmm sola er god den, så veldig kjekt ut med bok og sol i går. Gratulerer med nye kopper, de passer godt med rosene. Har forøvrig ingen gode tips til bedre rosehold. Sliter med samme problem:)

    SvarSlett