lørdag 26. juni 2010

The old times

For en stund siden lette jeg igjennom datamaskinen til min far. Han hadde nemlig en hel haug med gamle bilder av familien min. Her får dere et lite utvalg:

 Morfar og tvillingsøsteren.
Dette bildet er så herlig! Det er av min farfar og min oldemor. 

 I midten her, ser dere farmor. Det er nesten rart å se hvor lik hun ble oldemor i voksen alder. Og onkelen min ligner enormt mye på oldefar på bildet under. Lurer på hvem jeg kommer til å ligne på?

 Bryllupsbilder av mine oldeforeldre på fars side.

 Til slutt, et bilde av min farmor og farfar. Et herlig nyforelsket par :) 

Jeg har brukt noen av bildene, men nå er jeg gått tom for nye ideer. Så dersom du har noen geniale tips på lager, så blir jeg veldig glad om du gir en lyd :)

2 kommentarer:

  1. Heisan..

    For noen fine familiebilder du fant, de må være gull verdt!!

    Klart du kan bruke ideen...smell til med et fargerikt bord:))

    Sommerklemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk! Jeg er veldig glad for at jeg har fått tak i slike kjekke bilder :)
    Ønsker deg en nydelig søndag! :)

    SvarSlett