tirsdag 15. juni 2010

Nøkkelknippe

Jeg har lenge hatt et alt for kjedelig nøkkelknippe! En stor, grå reklamelenke sak. Til vanlig har jeg et ganske lite knippe, men på jobb er jeg helt avhengig av hempa. Derfor bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender. Jeg brukte klypa til det gamle knippet, og frydet meg da jeg klippet den gamle lenka i stykker. 
 


Så dersom du har like kjedelig nøkkelknippe som jeg hadde, er det bare til å finne frem saksa, noen gamle stoffrester og symaskinen, og vips, så har du et like stilig nøkkelknippe som meg. Dette skal få æren av å være jobbknippet mitt i eksakt 9 dager til. Da må jeg levere dem fra meg..og er tilbake på jobbmarkedet. Det er jammen tøffe tider for lærere med liten ansiennitet..

I dag har elevene mine hatt gangesertifikat. De var så flinke!! Så da jeg kom hjem fra jobb, var det bare å sette i gang med bakekunstene mine. En liten belønning til de snille og flinke elevene mine :)

2 kommentarer:

  1. Den var jo kjempesøt!! Mye finere enn de stygge med reklame! Kanskje jeg også skulle lage meg en slik; er lærer jeg også så skulle hatt nøklene i snor rundt halsen i stedet for å slenge de fra meg over alt til elevenes store fristelse;)

    Ha en flott onsdag!

    Loppeklem

    SvarSlett
  2. Takk Loppeline! Nøkler med snor er jo et must for oss lærere. Da vet en alltid hvor man har dem..eller..de er i hvert fall lettere å finne ;)

    SvarSlett