mandag 24. mai 2010

Tallerkenhylla

Jeg har endelig fått hengt opp "tallerkenhylla" mi. Jippi! Jeg som styra og borret så vanvittig lenge, også kom arbeidsmannen og gjorde det på 2min. Gutta med utstyret altså.. I utgangspunktet var dette en trefarget, kjedelig hylle, som jeg holdt på å si "nei takk" til. (Glemte selvfølgelig før-bilde). Men, et strøk maling gjør ofte underverker. 





Her kan du se de lekre krukkene jeg fikk av mor. Det var så mange at jeg måtte plassere resten i skapet..


Den ble ganske fin, selv om jeg skulle ønske den var enda større. Jeg fikk nemlige ikke plass til havlparten av tingene mine..Well..kanskje det dukker opp etter hvert. Denne duger godt i mellomtiden:)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar....ja tallerkenhyller er kjekt til så mye:)helt skjønne de krukkene dine...kunne passet flott hos meg og:)
    koselig blogg du har...legger meg som følger:)
    ha en fin fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett