søndag 30. mai 2010

Min venn superlimen

I helgen har det ikke bare stått kakebakst på programmet. Men også en runde med superlimen og limpistolen min. Hva er det vel som ikke kan fikses med min venn superlimen? (ja, unntatt kaka fra forrige innlegg..)
Hva jeg egentlig har fikset sier du? Joda..kurvene har fått bein å gå på..eller rulle på. Clas ohlson altså - de har alt..Helt genialt! Så nå slipper jeg å hale og dra, hver eneste gang jeg skal ha frem kurvene med lys og servietter. Ja, for det er viktig at man har god lagringsplass for slike viktige saker :) Og når lys og servietter først var fremme, fant jeg ut at jeg ville ha roser på lysene mine. Så da måtte jeg frem med saks og strykejern også.
Og da jeg var ute på springform-jakt på lørdag, stakk jeg like godt innom Kid interiør. Så nå må jeg bare vise frem lysfatet jeg kjøpte :)
Ønsker du å få slike lys?
Her er oppskriften: 
Klipp ut ønsket bilde fra en serviett. Finn frem strykejern og bakepapir og stryk over. Det var litt vanskelig å håndtere strykejernet og stearinen rant litt, så jeg tror at jeg skal prøve skje neste gang. Dvs. varm opp en skje over en gryte med vann, og stryk den over motivet. Du kan også bruke decoupage.
Håper du har hatt en like fin helg som meg! :)

2 kommentarer:

  1. Så lurt! Har du brukt sånn lim som følger med til vanlige limpistoler?

    (I kommenteringssig idag;) )

    SvarSlett
  2. Heia! Jepps..brukte vanlig limpistol/superlim. Det kan være jeg må gå mer drastisk til verks, men det funker fint foreløpig :)

    SvarSlett