søndag 23. mai 2010

Lyst til å se badet?

Lyst til å se badet? Her kommer et utvalg bilder, så nå er det bare til å bla nedover.

Dette bildet er fra prospektet fra leiligheten. Et realt bevis på at bilder lyver. Badet mitt ser jo kjempeflott og stort ut. Ingenting er som litt vidvinkel..hehe..Vel, her er resultatet før jeg pusset opp: 
Er det virkelig det samme badet? Det ser ikke så ille ut, men malingen begynte å sprekke på veggene. Og når man i tillegg ikke har noen form for varme, verken i gulv eller i form av ovn, så bestemte jeg meg for å pusse opp. 

Ikke akkurat lekkert.. og det ble enda verre. Men da hadde jeg ikke kamera med meg..

Og slik ser det ut nå:) Det er fortsatt en del arbeid som gjenstår. Men det kommer til uka. Jeg hadde jo håpet at jeg skulle få plass til en liten kommode, eller et lite skap, men nei. Dusjen ble litt mer dominerende enn jeg trodde, (enda godt at jeg kan slå dørene inn mot veggen), så dermed er det ikke plass til noe annet..Ja, ja.. Så da tror jeg at jeg dropper speilet jeg snakka om også. Det blir liksom litt kræsj, når jeg ikke har noe annet i samme stil. Og lurer du på hvor i all verden jeg har gjort av alt som heter vaskemaskin, skittentøy og håndklær? På vaskerommet. Like it! :)

Ønsker deg en fin søndag :)

2 kommentarer:

  1. Superfint!! Likte alle løsningene veldig godt:)

    Vårt bad ser også helt enormt ut på prospektet. Det er det ikke;)

    SvarSlett
  2. Takk Annikken! :)
    Rart hvordan bilder kan lyve..Det knøttlille naustet vårt så ut som en villa..hehe..

    SvarSlett