fredag 21. mai 2010

Home sweet home

Da var det jammen på tide med en real oppdatering. For nå har nemlig en sliten frøken flytta tilbake til leiligheten sin. Det å sove litt her og der, i tillegg til full jobb, kan i grunnen være ganske slitsomt. Så nå er det deilig å endelig komme hjem igjen! :) Badet er enda ikke helt ferdig. Jeg leker fremdeles blindebukken, men det går i hvert fall an å bo her. Så da er jeg fornøyd. Det siste blir gjort så snart som mulig..puh! :)

Forrige helg var jeg på hytta sammen med mine foreldre. Trærne var fortsatt triste og grå, og det lå snøflekker rundt forbi. Men vi fikk oss likevel en fin tur. Deilig med en avslappende helg! Jeg fikk også prøvd meg på litt fotografering. Her kommer et lite utvalg:







Jeg har lært en ny teknikk: å få flytende vann til å se ut som fløyel. Litt stilig. 

I dag har jeg sittet ute på den lille hageflekken min og nytt sola. Jeg merker hvordan humøret stiger mange hakk hver eneste gang den gule flekken viser seg på himmelen. Det er sol og langhelg - da er denne jenta fornøyd! 


Ønsker deg en fin pinse! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar