mandag 19. april 2010

Valgets kvaler

Jeg skal pusse opp badet mitt. På veggen tror jeg at jeg går for en hvit, matt, rektangulær flis. Siden badet er ganske lite, er det lurt å ha avlange fliser, det skaper større romfølelse. På gulvet derimot, er jeg meget i tvil! Jeg er nok så sikker på at jeg går for en grålig flis, men hvilken skal jeg velge?

Disse flisene er nesten helt like, det er bare strukturen som er litt ulik.
 (Nr 1 øverst og nr 2 nedenfor)

(Nr 3 over og nr 4 nedenfor).

Så her er spørsmålet: Hvilken skal jeg velge? Eller har du andre tips? All tilbakemelding taes i mot med takk! :)

Da jeg våknet i morges, fikk jeg litt av et sjokk. Utenfor var det snø! Seriøst, jeg tror aldri jeg har opplevd snø i april! Vi som vanligvis har snø som ikke vil ligge en dag eller to når det er vinter. Og som den pliktoppfyllende borgeren jeg er, byttet jeg ut piggdekkene med sommerdekk rett etter påske - helt selv! (Meget fornøyd med det altså!) Så den som måtte stavre seg bortover på glatta for å ta bussen, var meg. Kom bussen? Nope..snakk om start på dagen..puh! Heldigvis har sola tittet fram. Så nå har jeg et håp om at våren har overvunnet herr vinter for godt. Så her sitter jeg og ønsker sol, vår, varme og blomster velkommen! :)

4 kommentarer:

  1. Ta 3 eller 4. De andre var litt for stripete. Hva med en anner farge. Terakotta? tante

    SvarSlett
  2. Takk for tips :) Men jeg tror jeg holder meg til gråfargen, da det passer best til resten av leiligheten. Og ja, jeg er nok enig i at 4 er et av de beste alternativene :)

    SvarSlett
  3. Bare ikke velg hvite fliser på gulv.. Det er et herk å holde rent! Syns de va festlige alle 4 egentlig. Lykke t:) klem fra Slæsh

    SvarSlett
  4. SÅ flinke du e!!:)
    Lykke t med avgjørelsen;)

    God vår!:)

    SvarSlett