lørdag 24. april 2010

Sofapute

For en tid tilbake, kom jeg plutselig på en idé jeg tok i bruk for mangfoldige år siden, nemlig t-shirt-print. En genial oppfinnelse! Så da jeg endelig fikk egen symaskin, har jeg brukt det flittig. Blant annet fikk bestefedrene mine toalettvesker til jul, med sine egne bryllupsbilder og et barnebilde på. Eller stoffposene mine som du finner her. Selv om bildet som vises, ikke er et ferdig resultat (de ble sendt avgårde før jeg fikk tatt bilde), så ble både jeg og mottakerne veldig fornøyde. Ønsker du en slik eller lignende? Da er det bare til å ta kontakt. Kom med ønsket bilde, så syr jeg på bestilling.

Jeg har lenge lett etter puter til å ha i sofaen. Men jeg har ikke funnet noen som har passet helt inn. Så da ble det heller en liten produksjon foran symaskinen. Så nå er det endelig på tide å vise en av putene jeg har laget selv.
Det er lørdag og fridag. Herlig! Den skal nytes!
Ønsker deg en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar