søndag 18. april 2010

Søndagsaktiviteter

Hva gjør man når det er søndag, april og snø? Jo, man har en date med symaskinen. I går var jeg, som sagt, på snopetur til Stoff og Stil. I utgangspunktet hadde jeg planer om å kjøpe stoff til et sommerlig lappeteppe. Men jeg fant ingen kombinasjoner jeg likte. Så da jeg så en modell av et hvitt lappeteppe, ble planene mine straks endret. 

Det ble mange timer foran symaskinen. Ting tok også lengre tid enn planlagt da stoffsaksen min fikk en knekk. Denne dama er visst hard i klypa. Heldigvis kan sportspate brukes til nesten alt. Og selv om saksen min ikke ble god som ny, så ble den brukbar.

Selv om jeg ikke fikk et lappeteppe med blomster, slik jeg hadde planlagt, ble det litt sommerlig likevel. Et limefarget bakstykke frisket godt opp. Jeg får heller vise et bedre bilde når jeg får dagslys. 
Ønsker deg en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar