torsdag 29. april 2010

Smykkeposer

Da har jeg fått ferdig en av smykkeposene. Flere er på vei. Jeg bruker ofte å finne på mine egne ting, men denne gangen har jeg brukt et mønster jeg fant her. Lommene er geniale når man er ute og reiser, slik at man kan ha orden i sakene, og slipper smykkefloker. 


Jeg har til og med fått meg en egne navnelapper. Så nå vet man at man har skaffet seg en kreasjon fra FRIEblonder ;)

Nå er det siste innspurt, for i morgen er det helg. Den skal nytes! På mandag begynner arbeiderne på badet, og da blir det ikke ro å få.

4 kommentarer:

  1. Selger du smykkeposer?

    SvarSlett
  2. Så fine de var, også så fancy at du har egene merkelaper! Supert at du har lagt ut link til mønstret -takk :)

    SvarSlett
  3. Takk Ellen! Kos deg med sying :)

    SvarSlett