fredag 16. april 2010

Nydelige gaver

Her en dag fikk jeg flere telefoner fra min mor. Jeg var opptatt, og fikk derfor ikke svart. Så da jeg kikket på telefonen, lå det to mms'er og ventet på meg. Mine foreldre hadde nemlig vært på en bruktbutikk og funnet noe de trodde jeg kom til å like. Så da jeg endelig fikk ringt tilbake, fortalte mor at hun hadde to gaver liggende å vente på meg. Har jeg ikke snille foreldre vel? Jeg er ganske fornøyd med at mor liker å "snope" til meg! Jeg får dem desverre ikke før de kommer på besøk i juni en gang. Men frem til da, kan jeg glede meg over disse bildene.

Nydelig serveringsbestikk.
Det er tre store og fem små søte krukker som venter på meg. Jeg tror nok de skal få plass i hylla mi på kjøkkenet. Den må bare komme opp på veggen først. Jeg vil si at jeg er ganske handy, og liker å ordne tingene selv, men etter 30min med slagborren og 5mm hull, gav jeg opp. Så nå er planen min å blunke pent til dem som skal pusse opp badet. Jeg har troen på at de må ha verktøy som kan komme seg igjennom uvillige betongvegger. Det ordner seg som regel for snille jenter:)

Ønsker deg en nydelig helg! :) 

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er ☺ Skikkelig fine ting foreldrene dine har kjøpt til deg, krukkene blir nok fine på en kjøkkenhylle. Ønsker deg en god helg, hilsen fru Strøm

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er veldig heldig! :) Håper du har hatt en fin helg, fru Strøm!
    Hilsen FRIEblonder

    SvarSlett