mandag 5. april 2010

Makeover av stoler og skrivepult

Her kommer litt bilder av det jeg har drevet med i påska. Da jeg var hjemme i vinterferien, fikk jeg to gamle, brune stoler med sennepsgult fløyelstrekk..grøss og gru!! Men selv om de var gamle og stygge, var det stort potensiale. Tanken min, er at litt maling, som regel, alltid gjør susen. Så da var det bare til å finne fram maling og pensler og sette i gang.

Jeg glemte desverre å ta bilder før jeg malte stolene..Her ser dere det sennepsgule trekket..ikke heeelt min stil..
Her er forandringen! En stiftepistol, litt stoff fra "stoff og stil", og vips - en helt ny stol! :) (I borettslaget er det påbudt å ha brannslukningsapparat i gangen. Så hva er vel bedre enn å skjule den med en fin stol?)

Jeg har også hatt en meget sliten furupult. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle kvitte meg med den da jeg flyttet inn i leiligheten. Men, jeg har kommet fram til at det er deilig å ha en pult i vinterhagen, slik at jeg kan ha en plass til alle sysakene mine. Nye knotter og litt maling, og vips, så var ikke pulten så sliten lenger :)

1 kommentar:

  1. Kjempeflott! Gøy å se hvor mye maling gjør..!

    SvarSlett