mandag 12. april 2010

Knasende knekkis

I dag har jeg bakt knekkebrød. For en tid tilbake, leste jeg bloggen til Tante Mimmi. Hun hadde laga knekkebrød. Og jeg ble inspirert! Det er nemlig ikke bare interiør og andre sysaker som inspirerer meg. Gi meg en god oppskrift på et bakverk, og jeg er i gang. Og dersom du blir fristet, finner du oppskriften her.


Ser det ikke godt ut vel?

Nå får jeg også anledning til å bruke den fine boksen jeg kjøpte på Panduro i høst. I morgen får jeg besøk av ei venninne, og da skal vi kose oss med knekkis, hjemmelaga scones og mye godprat. 

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. AAshild!!! Du er saa sykt kreativ! Jeg er helt fra meg av glede. Jeg ELSKER bloggen din! Aaah, du er bare vanvittig inspirerende. Virkelig! En ny side av deg som jeg digger. Og jeg skulle GJERNE ha kommet paa besoek og spist litt av de der knekkebroedene... :)
    Fortsett med det du holder paa med! Like it a lot!

    SvarSlett
  2. JEG DIGGER DEEEEG ! haha! jeg og Kat prater om hvordan du bare har blomstret og slaar paa stortrommen og alt mulig. Fytti katta! Jeg smiler fra oere til oere her jeg sitter. Du er superflink, Aashild! JUHUU! Gleder meg til aa se alle tingene live i leiligheten din!

    Stine

    SvarSlett
  3. Knekkebrød må jeg bare prøve å bake også, ser jo så innmari godt ut. ♥ Og jeg er et knekkebrød menneske, hihi...

    Takk for tips om strykejern, men jeg syntes det er enklere med skje. Brukte strykejern tidligere, og da ble det ofte litt smeltet stearin
    steder untenfor bilde osv. ;)

    Så fin blogg du har, og likte headeren din
    veldig godt. ♥

    Ønsker deg en herlig torsdag videre ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Gode jenter! Takk!! Dere er herlige! Og dere vett at dere er hjertelig velkommen på besøk, anytime! Dere må bare "komma dåkk hjem fra udlande, og ikkje ver så kule.."..hihi..
    Nyt resten av reisa! :)

    SvarSlett