lørdag 17. april 2010

Duften av nybakt

Drømmen er at lørdager skal være bakedag. Men ofte flyr tiden avgårde, uten at jeg egentlig helt kan si hvor den ble av. Så til dere som skal få tiden til å strekke til både for store og små - jeg er imponert! Etter en runde på Megaflis for å se etter fliser til badet, og en "snoperunde" på Stoff og Stil, bestemte jeg meg for å bake valnøttbrød. I tillegg har jeg laget honning-glasserte valnøtter. Perfekt til brie. Bildene taler for seg selv.



De ble litt flate - men det har ingenting å si på smaken :)

Det dufter nybakt i heimen - herlig! 
God helg! :)

2 kommentarer:

  1. Nå ble tante glad. Koselig blogg!!! Hilsen tante ILb

    SvarSlett
  2. DET så godt ut det!!!
    Takk for hilsenen på bloggen min. Båndene jeg syr på er til å sy på og ikke stryke på. Mulig du kan få kjøpe stryketypen der jeg kjøpte de også. Min er kjøpt hos minanamnband.se og jeg kan anbefale de altså!

    SvarSlett